سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فلزیاب تصویری چه ویژگی هایی دارد؟

 

 

فلزیاب تصویری

فلزیاب ها را در حالت کلی می توان به فلزیاب تصویری و فلزیاب ساده دسته بندی نمود که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. اما نکته اینجاست که کدام یک از فلزیاب ها مناسب خواهند بود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت فلزیاب های تصویری و ساده از هر نظر با یکدیگر متفاوت هستند و باید پس از بررسی های دقیق بتوانید ویژگی های فلزیاب مورد نظر را بدانید. فلزیاب های تصویری همانطور که از نام آن پیداست یک تصویر نمایشگر خواهد داشت. البته منظور از صفحه نمایشگر صفحه ای بزرگ نیست و این تصویر بین 4 الی 8 اینچ متغیر می باشد. فلزیاب های تصویری خود به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به خود را خواهند داشت. توجه داشته باشید که فلزیاب تصویری را می توانید در انواع مارک های مختلف مشاهده نمایید که این تفاوت در مارک های دستگاه فلزیاب در نوع کارایی آنها نیز تاثیر گذار خواهد بود و به همین دلیل باید در انتخاب و خرید فلزیاب مورد نظر نهایت دقت خود را بکار گرفته باشید. فلزیاب های تصویری پیشرفته ترین نوع فلزیاب ها هستند که در این مدل ها تنها یک دسته و یک صفحه نمایشگر و همچنین یک مدار الکتریکی که بر روی آن مغناطیس جریان دارد به شما تحویل داده خواهد شد و با نصب کردن این موارد بر روی میله و دسته می توانید از آن استفاده نمایید.

 

ویژگی های فلزیاب تصویری

بسیاری این سوال را دارند که فلزیاب تصویری چه تفاوت هایی با فلزیاب های دستی و معمولی دارند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت: فلزیاب تصویری به دلیل اینکه تمامی موارد را می تواند بر روی صفحه نمایشگر خود به تصویر بکشد بسیار حرفه ای تر از فلزیاب های معمولی خواهد بود و به همین دلیل نیز از جمله پرفروش ترین ها به شمار می رود. باید توجه داشته باشید که فلزیاب تصویری از بالاترین درجه کیفی برخوردار بوده و می تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که می خواهند در سریع ترین زمان از آن استفاده نمایند. استفاده کردن از فلزیاب تصویری نیاز به علم خاصی نداشته و تنها با چرخاندن آن در محل مورد نظر می توانید محل فلز را بیابید. یکی از مهمترین ویژگی های فلزیاب های تصویری را می توان امکان تشخیص کوچکترین ذره فلزی دانست. چرا که این دستگاه می تواند ریز و کوچک ترین قطعه فلزی را به درستی تشخیص داده و محل دقیق آن را بدون هیچ گونه اشتباهی اعلام نماید. برخی از فلزیاب های تصویری تصویری مجازی از فضا را به شما ارائه می دهند و برخی مدل های آن به صورت لکه رنگ هستند که از جمله مهمترین مزیت های این دستگاه ها می توان به نمایش دادن انواع اقسام فلزات اشاره نمود. به این معنی که علاوه بر اینکه می تواند نوع جنس فلز را معلوم نماید خواهد توانست چندین فلزی که در کنار هم قرار گرفته اند را با ذکر اندازه و جنس و همچنین تعداد دقیق برایتان ارائه نماید. استفاده کردن از این نوع فلزیاب ها به همین دلیل بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

دستگاه طلایاب چه ویژگی ها و کاربرد هایی دارد؟

 

دستگاه طلایاب را می توان از جمله مهمترین ابزارآلاتی دانست که بسیاری از آن استفاده می کنند. چرا که دستگاه های طلایاب مزایای بسیاری داشته و به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند. توجه کنید که استفاده کردن از دستگاه های طلایاب ساده بوده و تنها کافی است آن را در دست داشته باشید. همانطورکه از نام آن پیداست این دستگاه به جهت یافتن و کشف طلا مورد استفاده قرار می گیرد و این توانایی را دارد که بتواند کوچکترین طلا را تشخیص دهد. به همین دلیل نیز می توان آن را با دقت ترین دستگاه در تشخیص این مورد دانست. چرا که برخی مدل های پیشرفته دستگاه طلایاب می تواند محل دقیق و همچنین اندازه دقیق طلا را مجسم نموده و به شما اعلام نماید. این دستگاه ها در انواع اندازه های مختلف و همچنین مدل های متفاوتی عرضه شده اند که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که این دستگاه در زمانی که آن را خریداری می کنید به صورت جدا از هم خواهد بود و پس از باز کردن آن باید تمامی قطعات را به یکدیگر متصل نمایید. دفترچه راهنمای دستگاه می تواند شما را در این مسیر کمک نماید که حتما آن را به صورت صحیح وصل نمایید. چرا که کوچکترین اشتباه می تواند سبب اختلال در عملکرد طلایاب شود.

دستگاه طلایاب ویژگی های بسیاری دارد که آن را برای استفاده با ارزش تر می کند. از جمله مهمترین ویژگی های آن می توان به کم وزن بودن آن اشاره نمود. البته با اینکه نمی توان وزن دقیقی برای این دستگاه به دلیل تنوع مدلی آن در نظر گرفت اما در حالت کلی باید گفت که دستگاه طلایاب وزن ایده آلی داشته و به راحتی امکان حمل آن وجود دارد. به همین دلیل نیز توانسته نظر بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. یکی دیگر از ویژگی های مدل های پیشرفته تر دستگاه های فلزیاب را می توان تشخیص محل دقیق طلا دانست. به گونه ای که می تواند بدون یک سانتی متر اشتباه محل دقیق آن را مشخص نماید. چرا که گرفتن فرکانس در دستگاه های پیشرفته با سایر دستگاه ها بسیار متفاوت بوده و می تواند به خوبی محل دقیق فرکانس را تشخیص دهد. به همین دلیل نیز از دستگاه طلایاب در مراکز متعددی استفاده می شود. البته مهمترین استفاده این دستگاه دولتی خواهد بود. چرا که از آن جهت کشف معادن طلا در مناطق مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که بی شک می تواند بهترین و کم هزینه ترین راه باشد. اما بسیاری این دستگاه را جهت دفینه یابی استفاده می نمایند و طلایاب در این مسیر کمک بسزایی برای بسیاری از این افراد داشته است. توجه داشته باشید که با خرید دستگاه طلایاب می توانید کوچکترین فلزی که جنس آن از طلا باشد را تشخیص دهید. البته خرید آن می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. قابلیت استفاده از آن در خانه نیز وجود داشته و می توانید طلای گم شده خود را به سادگی بیابید.

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با شرکت فلزیاب تیوا تماس حاصل فرمایید.

09126931900

09123930991

https://metaldetectortiwa.ir/

 


نوشته شده در  سه شنبه 98/7/30ساعت  1:34 عصر  توسط pos 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کاشتن درخت گردو
اجاره ویلا شمال در کنار جاذبه آبشار ویسادار
کتابفروشی ایرانی در تورنتو
دوره های عمومی و خصوصی نرم افزار ماتریکس
ترفندهای خانگی چارهساز لوله بازکنی
[عناوین آرشیوشده]