سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات قابل توجه برای خرید ویلا ارزان

وقتی شما را برای خرید یک ویلای ارزان ترغیب می کنند، بهتر است از روی احساس و عجله تصمیم خرید نگیرد و ویلا را از همه نظر مورد کنکاش و بررسی قرار دهید.

بهتر است در قدم اول نسبت به صاحب ویلا، پیمانکار و یا مشاور املاک به خوبی تحقیق کنید تا از نظر اینکه می توان اطمینان کرد یا خیر مطمئن شوید.

حتم? ویلا را از نظر قیمتی که بر روی آن گذاشته شده، تحقیق کنید و ببینید در آن منطقه قیمت ها چگونه است.

شاید طرف مقابلتان بخواهد گرانتر از قیمت آنجا به شما بفروشد یا اینکه قیمت را بسیار پایین بگذارد که می توان گفت بدون دلیل کسی قیمت پایین بر سر مال خود نمی گذارد و حتم? یک دلیل مهم وجود دارد و به راحتی چشم خود را روی آن نبندید.

بهتر از ابتدا منطقه ارزان را شناسایی کنید و اطمینان پیدا کنید که آن منطقه برای شما برای خرید یک ویلا ارزان مناسب می باشد یا خیر.

حتم? ویلایی که در حال خرید هستید را از نظر جمعیت مورد بررسی قرار دهید چون منطقه ایی که شلوغ است به نسبت قیمت آن ویلا در آن منطقه هم می تواند پایین باشد.

موقع بررسی محیط ویلا به این نکته توجه کنید که نزدیک آن محل تجمع زباله یا این گونه موارد نباشد تا موجب اذیت شما نشود.

شما می توانید با تماس با مشاور املاک fadakmelk    و صحبت با مشاورین مجرب از استعلام قیمت منطقه مورد نظر آگاه شوید.

بهتر است قبل از خرید ویلا ارزان توجه کنید که به مراکز مهم مثل بانک یا پمپ بنزین دسترسی آسان دارید یا خیر. هر چند این هم بسته به سلیقه و نظر شما دارد چگونه می پسندید که نزدیک باشید یا خیر.

توجه کنید که موقع خرید ویلا مدارک ثبت شده در سند با خود ویلا مطابقت داشته باشد مثل: متراژ، تعداد اتاق و...

بهتر است از مراکز معتبر بابت مشکلات قانونی احتمالی که در وقت معامله در خرید ویلا در شهریار است، استعلام بگیرید. چون این مشکلات بر عهده مالک بوده و اگر نداسته بخرید این مشکلات از نظر قانونی دیگر برعهده شما بوده و شما بعد ها ممکن است برای فروش به مشکل بر بخورید.


نوشته شده در  جمعه 98/8/24ساعت  12:17 صبح  توسط pos 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کاشتن درخت گردو
اجاره ویلا شمال در کنار جاذبه آبشار ویسادار
کتابفروشی ایرانی در تورنتو
دوره های عمومی و خصوصی نرم افزار ماتریکس
ترفندهای خانگی چارهساز لوله بازکنی
[عناوین آرشیوشده]