سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش عمده پوشاک
در اینجا توضیحات مختصری در مورد پوشاک استوک و لباس تاناکورا ارائه می دهیم لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید و یا به سایت ما مراجعه بفرمایید.
@kiastock
09020335554

لطفا جهت ورود به سایت ما : پوشاک استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت آشنایی با راه اندازی فروشگاه پوشاک کلیک نمایید .

لطفا جهت آشنایی با استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت آشنایی با راه اندازی فروشگاه پوشاک کلیک نمایید .


مجتمع فروش پوشاک استوک کیا :
جهت ثبت سفارش، خرید، دریافت مشاوره ، مشاهده تصاویر نمونه اجناس در کانال های تلگرام و اینستاگرامی و یا کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل بفرمایید.
تعریفی کوتاه از پوشاک استوک و لباس تاناکورا :
پوشاک استوک با لباس تاناکورا فرق داشته و به صورت خلاصه می توانیم عرض نماییم پوشاک استوک همان لباس تاناکورای کاملا نو است که هنوز استفاده نشده و در خود فروشگاه های اروپایی مانده است و فروش نرفته است، جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت یا کانال های تلگرامی ما مراجعه نمایید.
دو دلیل از فروش کیلویی یا تکه ای ( دلایل بیشتر در سایت ) :
مجتمع تجاری کیا استوک جنس ها را به صورت تکه ای و با حداقل حاشیه ی سود مشخص بفروش می رساند. همچنین چون پوشاک استوک بدون واسطه به دست این مجموعه می رسد، در هنگام خرید نکات مورد نظر رعایت می شود تا جنس دریافتی از بهترین کیفیت لازمه برخوردار باشد.
در روش فروش به صورت تکه ای به جای فروش لباس کیلویی هم فروشنده و هم خریدار به راحتی متوجه صداقت هم شده و رضایت کامل طرفین حاصل می شود.
دسته ای از پوشاک استوک :
برای خرید پوشاک بچه گانه استوک باید به تفاوت آن با لباس بزرگسالان اهمیت داد و نیاز به دقت جهت خرید پوشاک استوک بچه گانه را بالاتر بردچرا که جنس ، سایز ، رنگ بندی و تنوع تاثیر بسزایی در سلامتی جسم و روح کودک دلبندتان دارد و ما نیز سعی در فروش بالاترین کیفیت های احناس و کالای استوک را داریم تا مشتریان ما بتوانند با انثتخاب بهتر و دقیقتر نقش پوشاک استوک بچه گانه را در زندگی فرزندانشان به تمام و کمال درک نمایند.
سخن آخر مدیر فروش :
راز موفقیت مجتمع کیا استوک صداقت، همکاری با خریدار، کیفیت عالی ، راهنمایی درست ، مشاوره رایگان و قیمت مناسب اجناس می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید.
@kiastock
09020335554
http://kiastock.ir


 


نوشته شده در  دوشنبه 97/2/10ساعت  6:44 عصر  توسط pos 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کاشتن درخت گردو
اجاره ویلا شمال در کنار جاذبه آبشار ویسادار
کتابفروشی ایرانی در تورنتو
دوره های عمومی و خصوصی نرم افزار ماتریکس
ترفندهای خانگی چارهساز لوله بازکنی
[عناوین آرشیوشده]