سفارش تبلیغ
صبا ویژن

منبع : کولانت تراش

کولانت تراش

کاربردهای کولانت تراش

از کولانت تراش به عنوان خنک کننده حرارت ناشی از ماشین کاری استفاده می گردد.
در صنایع فلزکاری ، تراشکاری و برشکاری فلزات به دلیل برخورد و اصطکاک بین دو فلز ایجاد حرارت یک عاملی اصلی می باشد که باعث سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار شده و باید با استفاده از آب صابون تراشکاری می توان جلوی این امر را گرفت.
آب صابون تراشکاری محصولی می باشد که در آب حل می شود ، این محصول یک نوع امولسیون روغن در آب می باشد که با ایجاد شرایط صابونی امور تراشکاری و برشکاری را راحتتر می نماید.
در عملیات تراشکاری ، برش کاری ، ماشین کاری ، سنگ زنی و... به دلیل برخورد دو فلز و اصطکاک بین آنها حرات ایجاد می شود که این حرارت موجب سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار می شود در نتیجه استفاده از روغن حل شونده مانع این امر شده و به عنوان یک خنک کننده و روانکار استفاده می شود.
در صنایع فلزکاری ، تراشکاری و برشکاری فلزات به دلیل برخورد و اصطکاک بین دو فلز ایجاد حرارت یک عاملی اصلی می باشد که باعث سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار شده و باید با استفاده از آب صابون تراشکاری می توان جلوی این امر را گرفت.

یکی از محصولات دلفین شیمی کولانت تراش یا همان آب تراش می باشد.
روغن حل شونده محصولی می باشد که از ترکیب چند ماه تشکیل شده که عبارت اند از : روغن های مرغوب ، مواد تثبیت کننده ی HP ، مواد جلوگیری از تشکیل کف و حباب هوا ، مواد ضد زنگ ، افزودنی های جلوگیری کننده از رشد باکتری و مواد امولوسیفایر .
برای خرید یک روغن آب صابون تراشکاری یا روغن حل شونده خوب باید اول با مشکلات این روغن آشنا شوید تا به راحتی بتوانید روغن Z1 ( یا روغن حل شونده ، آب صابون تراشکاری یا کولانت تراش ) خوب را انتخاب نمایید.
به طور کلی آنتی باکتریال ماده ای است قلیایی که باعث ازبین بردن باکتری های موجود در آب صابون تراشکاری می شود و جلوی رشد باکتری ها را می گیرد و طول عمر آب صابون تراشکاری یا روغن آب صابون را افزایش می دهد.

مزایای کولانت تراش

خاصیت ضد کف
امولسیونی پایدار
خاصیت خنک کنندگی ( تحمل حرارتی بسیار بالا )
قابلیت روان کنندگی عالی
خاصیت ضد زنگ زدگی
خاصیت ممانعت از خوردگی
تشکیل امولسیون پایدار
خاصیت روان کنندگی عالی
خاصیت ضد کف

شرکت صنایع شیمیایی دلفین با سالها تجربه و تخصص در زمینه ی ساخت ، تولید و فروش کولانت تراش ، روغن آب صابون تراشکاری ، روغن های حل شونده و انواع روان کارهای صنعتی مطابق استانداردهای روز جهت کسب سود متوازن ، همسو با مصالح و منافع ملی تاسیس شد .


نوشته شده در  یکشنبه 98/7/14ساعت  10:18 صبح  توسط pos 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کاشتن درخت گردو
اجاره ویلا شمال در کنار جاذبه آبشار ویسادار
کتابفروشی ایرانی در تورنتو
دوره های عمومی و خصوصی نرم افزار ماتریکس
ترفندهای خانگی چارهساز لوله بازکنی
[عناوین آرشیوشده]