سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انچه در ساخت وب سایت اعم ازطراحی سایت شرکتی یا فروشگاهی و ... باید به آن توجه شود رابطه بین طراحی وب سایت و سئو سایت است که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. سئو کلمه ای است که تقریبا همه شنیده اند اما درک درستی از آن ندارند. برای اینکه سایت شما توسط کاربران دیده شود علاوه بر کیفیت طراحی و ظاهر سایت فاکتورهای دیگری مانند  نوع برنامه نویسی، سرعت لود صفحات سایت ، نوع چیدمان صفحات و ... نیز در سئو تاثیرگذار است. هر چه سایت از سئو بهتری برخوردار باشد از رتبه بالاتری در موتور جستجو برخوردار خواهد بود. رتبه بالاتر یعنی شانس دیده شدن بیشتر و افزایش فروش!

وقتی شما می خواهید سایتی را طراحی کنید و در اختیار کاربران قرار دهید رعایت اصول سئو در طراحی باعث می شود تا موتور جستجو بهتر بتواند به سایت رتبه به سایت شما بدهد .

در ساخت انواع سایت ها مثل طراحی سایت فروشگاهی سئو و طراحی هر دو یک هدف را دنبال میکنند و آن هم رضایت کاربر است. برای اینکه یک سایت حرفه ای و ریسپانسیو داشته باشید لازم است در کنار طراحی، سئو را هم در نظر بگیرید. یک شرکت حرفه ای در زمینه سئو و طراحی می تواند به شما در این زمینه کمک کند تا یک سایت حرفه ای داشته باشید و کسب و کارتان را متحول سازید.

یکی از بهترین و معتبرترین سایت های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت مجموعه گلزار وب است که از سابقه کاری بالایی در این زمینه برخوردار است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان گلزاروب از طریق شماره تلفن 09109212500 و سایت https://golzarweb.com/  در ارتباط باشید.

 

 

 

 


نوشته شده در  چهارشنبه 98/12/28ساعت  4:19 عصر  توسط pos 
  نظرات دیگران()

بهترین ست لوازم خانگی بوش با بدنه استیل

در اینجا بالاترین مدل های ماشین ظرفشویی بوش، لباسشویی بوش، یخچال ساید بوش استیل را برای ست کردن کنار یکدیگر به شما معرفی خواهیم کرد.

 

لوازم خانگی استیل به دلیل ظاهری لوکس و مدرن تری که دارند در میان نسل جدید بسیار پرطرفدارتر است، لوازم خانگی استیل بدون شک بسیار زیباتر و لوکس تر از سفید می باشد اما جدا از اینکه قیمت لوازم خانگی استیل کمی بیشتر رنگ سفید است، چیزی که بیشتر خانم ها در زمان خرید لوازم استیل نگران آن هستند این است که جای دست به راحتی روی آن باقی می ماند و بدتر از آن به خوبی دیده می شود و تمیز کردن آن بسیار مشکل است اما در این زمینه باید بگوییم در لوازم خانگی بوش و یا برندهای این چنینی مانند آ.ا.گ و یا میله آلمان از استیل پرداخت شده استفاده می شود که یک لایه محافظ از نانو بر روی آن قرار گرفته شده است که از باقی ماندن اثر انگشت بر روی آن جلوگیری می کند، پس اگر با این موضوع مشکل دارید می توان گفت از این بابت جای نگرانی نیست و می توانید از لوازم خانگی استیل برای دکورراسیون آشپزخانه خود استفاده کنید.

 

در آخر باید بگوییم اگر به دنبال آشپزخانه ای با دکورراسیون مدرن هستید و هزینه آن برای شما اهمیت زیادی ندارد ما در اینجا قصد داریم بالاترین مدل ماشین لباسشویی بوش، ماشین ظرفشویی بوش و یخچال ساید بوش را به شما معرفی کنیم که بهترین ست آشپزخانه را تشکیل می دهند را به شما معرفی کنیم؛ اما برای بررسی و مشاهده دیگر مدل ها به شما پیشنهاد می کنیم به نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش 20 بخر مراجعه نمایید و از مشاورین آن کمک بگیرید.

ماشین ظرفشویی بوش استیل سری 8

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی بوش مبله با بدنه استیل را برای منزل خود دارید  را به شما معرفی می کنیم این مدل با بدنه استیل ساخت کشور آلمان با ظرفیت 14 نفر بالاترین مدل شرکت بوش می باشد که با داشتن 3 سبد امکان بهتر چیدمان ظروف را به شما می دهد، باید بگوییم شرکت بوش از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در ماشین ظرفشویی بوش استیل مدل SMS88TI02M استفاده کرده است به صورتی که این مدل دارای موتور Eco Silence Drive می باشد که جدیدترین موتور این شرکت می باشد و در ساخت بدنه این ماشین ظرفشویی از عایق صوتی استفاده شده است که به همین خاطر این دستگاه در زمان شستشو در بالاترین سطح تنها 40 دسی بل صدا دارد به طوری که در طول روز هیچ گاه متوجه کار کردن آن نخواهید شد، از طرف دیگر این مدل با داشتن سنگ زئولیت در کنار موتور Eco Silence Drive توانسته برچسب انرژی A+++ را کسب کند که به جرئت می توان گفت پایین ترین مصرف انرژی را در میان تمام مدل ها دارا می باشد.

 از طرف دیگر ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TI02M با داشتن تکنولوژی هایی مانند سیستم آب هیدرولیک (Active Water)، تشخیص تعداد ظروف (Load Sensor) و سنسور تشخیص میزان آب (Aqua Sensor) برای هر سیکل کامل شستشو تنها 7.5 لیتر آب مصرف می کند، علاوه بر تمام امکانات و تکنولوژی های بکار رفته در آن ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TI02M دارای 8 برنامه شستشو و 5 برنامه ویژه است که می توان گفت تکمیل ترین برنامه شستشو را در میان تمام مدل ها دارا می باشد اما به شما پیشنهاد از طریق لینک ماشین ظرفشویی بوش به نمایندگی لوازم خانگی بوش 20 بخر رفته و مشخصات آن را با دقت مورد بررسی قرار دهید چراکه این مدل دارای امکانات و برنامه های شستشوی بسیار متعددی است که ممکن است برخی از آنها کاربرد زیادی برای شما نداشته باشد پس بهتر است زمان خرید ماشین ظرفشویی به نیازهای خود توجه کنیم تا بهترین مدل را بر اساس نیاز و بودجه خود انتخاب کنیم، اما اگر به دنبال بالاترین و بهترین ماشین ظرفشویی بوش با بدنه استیل هستید بهترین پیشنهاد برای شما محسوب می شود.

ماشین لباسشویی بوش استیل سری 8

اما حال اگر به دنبال ست کردن یک ماشین لباسشویی بوش سری 8 به ظرفشویی SMS88TI02M هستید ما به شما ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3266XIR سری 8 ساخت کشور آلمان را پیشنهاد می کنیم که بالاترین مدل شرکت بوش می باشد این مدل با ظرفیت 9 کیلوگرم بالاترین ظرفیت را در میان تمام مدل های بوش داراست و دور خشک آن نیز 1600 دور در دقیقه است، این مدل با داشتن موتور EcoSilence Drive و بدنه سوپر سایلنت در زمان شستشو تنها 47 دسی بی صدا دارد و در حالت خشک نیز در بالاترین دور صدای آن تنها به 73 دسی بل می رسد کی می توان گفت کم صدا ترین لباسشویی در بازار است، ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3266XIR با بدنه استیل علاوه بر اینکه صدای بسیار کمی دارد با داشتن برچسب انرژی A+++ در دسته لوازم خانگی کم مصرف قرار می گیرد، همان طور که گفتیم این ماشین لباسشویی یکی از بالاترین مدل های شرکت بوش محسوب می شود که از به جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در آن به کار گرفته شده است که به طور خلاصه می توانیم به سیستم تشخیص وزن لباس، تنظیم اتوماتیک میزان مصرف مواد شوینده و سیستم تشخیص کف بر روی لباس اشاره کنیم.

 

سیستم تشخیص وزن لباس به شما این امکان را می دهد تا اگر شما حتی یک پیراهن هم برای شستن داخل لباسشویی قرار دهید این دستگاه می تواند به کمک سنسورهایی که در اختیار دارد وزن و جنس لباس را تشخیص داده تا بر اساس آن میزان آب مصرفی را محاسبه کند و به کمک تکنولوژی تنظیم آب اتوماتیک (Active Water) میزان آب لازم برای شستشو را به آن اضافه کند، با وجود این تکنولوژی دیگر لازم نیست منتظر پر شدن ماشین لباسشویی بمانید، از طرف دیگر سیستم i-DOS تنظیم اتوماتیک میزان مصرف مواد شوینده دارای دو مخزن برای مواد شویند بر روی ماشین لباسشویی بوش است که یکی برای مایع ماشین لباسشویی و دیگری برای نرم کننده شما می توانید این دو مخزن را پرکنید و ماشین لباسشویی بوش می تواند هر بار بر اساس وزن، جنس و کثیفی لباس میزان مواد شوینده را محاسبه کند و به آن اضافه کند به این صورت شما می توانید به بالاترین کیفیت شستشو دست پیدا کنید، اما به شما پیشنهاد می کنیم برای بررسی بیشتر آن و یا دیدن دیگر مدل های ماشین لباسشویی بوش به فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی لوازم خانگی بوش مراجعه کنید شما می توانید محصولات شرکت بوش را با گارانتی اصلی و ضمانت خرید بهترین قیمت تهیه نمایید.

یخچال ساید بای ساید بوش با بدنه استیل

اما برای چنین ستی بهترین انتخاب یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 سری 6 است این ساید استیل که در کشور کره جنوبی تحت لیسانس آلمان تولید می شود دارای یخچالی با ظرفیت 438 لیتر و فریزری با حجم 230 لیتر است که بالاترین ظرفیت را داراست، این یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 دارای یک صفحه نمایشگر لمسی می باشد و در قسمت یخ ساز و آب ریز آن از یک چشمی استفاده شده است که با گرفتن لیوان در زیر آن می تواند یخ قالب، خورد و یا آب خنک در اختیار شما قرار دهد، این یخچال این ساید بوش دارای 4 طبقه و 3 کشو می باشد که جنس طبقات آن از پیرکس نشکن می باشد، 2 کشو مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات است که رطوبت و سرمای آن طوری تنظیم می شود که می تواند مدت زمان زیادی تازگی و طراوت را در آن حفظ کند اما دارای یک کشو برای نگهداری گوشت، مرغ و ماهی دارد که امکان تنظیم سرمای این کشو به طور جداگانه وجود دارد سرمای این کشو به شکی است که گوشت و مرغ را در حالت نیمه فریز نگه می دارد تا علاوه بر حفظ تازگی ویتامین های موجود در آن از بین نرود اما از دیگر مشخصات این ساید بای ساید بوش می توانیم به سیستم رفع کننده بوی بد (Air Fresh Filter)، سیستم چندگانه گردش هوا (Multi Air Flow)، فیلتر تهویه هوا آنتی باکتری (Air-Fresh Filter) اشاره کنیم.

 

اما همان طور که گفتیم یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 دارای ظرفیتی معادل 230 لیتر است که دارای 3 طبقه و 3 کشو می باشد، این فریزر می تواند در صورت قطع شدن برق سرما را تا 6 ساعت به صورت ثابت حفظ کند تا آسیبی به مواد غذایی وارد نشود، این فریزر با داشتن سیستم بدون برفک (No Frost) هیچ گاه برفک نمی زند و شما می توانید با انجماد سریع (Super Freezing) مواد غذایی را به سرعت فریز کنید فریز شدن مواد غذایی در مدت زمان کوتاه باعث می شود طعم و رنگ مواد غذایی به مدت طولانی حفظ شود شما می توانید یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 را با گارانتی اصلی و ضمانت بهترین قیمت از نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش 20 بخر تهیه نمایید.

منبع: مجله اینترنتی آرگا


نوشته شده در  چهارشنبه 98/12/21ساعت  10:53 صبح  توسط pos 
  نظرات دیگران()

معرفی انواع چای ساز و نکات مهم برای خرید چای ساز بوش

بررسی انواع چای ساز بوش و معرفی بهترین مارک آن و مواردی که در زمان خرید چای ساز استندی و دم آور با بهترین قیمت و کالای اصل باید به آن دقت کنیم.

 

به نقل از سایت کلوب امروزه چای ساز ها به دلایل گوناگون ازجمله سهولت استفاده و امنیت بدون نقص با داشتن قطع اتوماتیک دارای طرفداران زیادی می باشد، مخصوصا ما ایرانیان که نوشیدن چای اصلی جدانشدنی در روند زندگی ماست، مرسوم بودن خرید چای ساز و استفاده از این دستگاه مهم بودن انتخاب مدلی کارآمد و مناسب را به مراتب دارای اهمیت بسیاری کرده است و لازم است افراد پیش از انتخاب نوع چای ساز خود از کاربری آن و اینکه تا چه حد می توانند باکیفیتی بالا چای ایرانی باکیفیت را دم آورد اطلاع کافی و کامل داشته باشند. به طور کل انواع چای ساز را می توانیم به دو دسته متفاوت تفکیک کنیم. اما اگر در ادامه قصد داشتید نگاهی داشته باشید به انواع چای ساز بوش می توانید از طریق لینکی که برای شما قرار گرفته می توانید به صفحه بوش مراجعه کنید و از بهترین مارک این محصول دیدن نمایید.

انواع چای ساز استندی و دم آور

چای ساز استندی: این مدل از چای ساز ها به شکلی طراحی شده اند که کتری و قوری در کنار هم و بر روی یک استند قرار دارد که می توان از معایب آن به دو نکته اصلی اشاره نمود اگرچه انتخاب مدل های استندی اکنون نیز مورد پسند برخی از افراد هست.

معایب مدل های چای ساز استندی: از نقص اولیه این مدل می توان به دم کشیدن چای بر روی یک المنت اشاره کرد چراکه بهترین چای زمانی باکیفیت دم خواهد کشید که با بخار آب دم بکشد همان‌طور که از قدیم ایام سماورها و یا کتری قوری هایی که بر روی آتش قرار می گیرند با همین روند کار می کردند و بسیاری از افراد نمی توانند ارتباط خوبی با این مدل از محصولات ازلحاظ کیفیت طعمی داشته باشند لازم به ذکر است که ماندن چای دم شده بر روی المنت موجود پس از چندی باعث سیاه شدن و تغییر طعم چای می شود چیزی که با ماندن قوری بر روی بخار آب در مدت زمانی بسیار طولانی تر اتفاق می افتد. اما متاسفانه تمام مدل های چاز ساز بوش به صورت روی هم و یا همان دم آور هستند در این نوع باید به سراغ چای ساز های تفال بروید.

از دیگر مواردی که شاید بتوان آن را از معایب این دستگاه به شمار آورد، جاگیر بودن این مدل به نسبت مدل های دم آور است چراکه همان‌طور که می دانید یک صفحه کشیده باید هم چای قوری و هم کتری را فراهم کند، موردی که در مدل های دم آور فقط داشتن یک فضایی از کتری برقی کافی است.

انواع چای ساز دم آور یا روی هم: این مدل از چای ساز که مدلی مرسوم تر و پرطرفدار است دیگر معایبی که مدل های استندی به همراه دارد را ندارد و چای باکیفیت بسیار بالابر روی کتری و با بخار آب دم می کشد و بهترین مارک های چای ساز هم عمدتاً فقط مدل های دم آور یا به نسبت بیشتر آن را تولید می کنند چراکه بدون شک روند دم کشیدن و ماندگاری کیفیت بالای این مدل به مراتب بهتر و باکیفیت تر از مدل های استندی می باشد در عین حال که این نوع فضای کمتری را نیز به نسبت مدل های استندی اشغال خواهند کرد، که اگر بخواهیم بهترین مارک آن را در این خانواده نام ببریم  بدون شک چای ساز بوش است.

بررسی بهترین مارک این محصول

اکنون به بررسی دقیق تر بهتر بودن مدل های چای ساز بپردازیم راحت تر می توانید برند و مدل مناسب را برای خود انتخاب کنید و از نوشیدن چایی باکیفیت بهره‌مند شوید. همان‌طور که می دانید برندهای مختلی به تولید این محصول پرداخته اند که بهتر بودن این کالا در آن برند کاملاً مرتبط با نوع مارک انتخابی شماست تا جایی که خرید چای ساز از برندی معتبر می تواند تضمین کننده کیفیت این محصول، کارایی و طول عمر بالای آن باشد. چای ساز بوش، فلر، فیلیپس ازجمله برندهای معتبری است که این محصول را در رنگ و مدل های گوناگون تولید کرده اند. ما در ادامه برند چای ساز بوش را مورد بررسی قرار می دهیم تا شما بتوانید اطلاعات کامل تری از این مارک معتبر داشته باشید.

معرفی انواع مدل های چای ساز بوش

انواع چای ساز بوش در برندی معتبر که به تولید لوازم‌خانگی بسیار باکیفیت پرداخت است یکی از پرطرفدارترین محصولات در این کمپانی به شمار می رود. بوش سالیان سال است که با توجه به تجربه بالای خود جای خود را در منازل افراد در سراسر دنیا باز کرده است و امروزه یکی می توانیم لقب پرفروش ترین چای ساز را به این برند معتبر بدهیم. انواع این کالا در بوش به صورت مدل های دم آور تولید شده است؛ همان‌طور که اشاره کردیم دم کشیدن چای در این نوع از کالا بسیار باکیفیت و بدون نقص است که با ترکیب زیبایی از طراحی مورد پسند بسیاری از افراد است اگرچه دم آور بودن و طراحی تنها چیزی نیست که دلیل پرفروش بودن ایمن کالا شده باشد که در ادامه با بیان ویژگی ها و مزیت های این کالای کاربردی در این مارک معتبر شمارا بیشتر آشنا خواهیم کرد. لازم به ذکر است جدیدترین چای ساز بوش در مدل هایی محدود باکیفیت، طول عمر بالا تولید می شود و در سرتاسر دنیا مورد استقبال مصرف کنندگان این نوع از کالا قرار گرفته است.

انواع مدل های دم آور چای ساز بوش در رنگ بندی های اصلی سفید، قرمز و ترکیب استیل و مشکی می باشد که دارای زیبایی و سادگی بسیار جذابی است. این رنگ بندی امکان ست کردن هر طیف از دیزاین آشپزخانه را برای افراد مهیا می کند. در طراحی چای ساز بوش قوری های پیرکس و استیل به کار گرفته شده است که هر یک می تواند به نوعی دیزاینی متفاوت و جذاب را در این محصول ایجاد کند، کتری های چای سازهای بوش نیز به صورت استیل یا شفاف طراحی شده اند که بازهم به افراد این امکان را می دهد تا بر اساس سلیقه خود مدل خاص خود را انتخاب نمایند.

مزیت های چای ساز های بوش

درست است که در ظاهر روند کار چای ساز بوش و هر برند دیگری بسیار ساده است اما ریز نکته هایی وجود دارد که آن ها را می توانید در برندهای معتبر یافت کنید که کاملاً تضمین شده کارایی و عملکرد خود را داشته باشند. از جمله مزیت و خصوصیات مهم در چای ساز بوش قطع خودکار دستگاه پس از اتمام آب درون کتری است این امر علاوه بر ممانعت به صدمه دیدن چای ساز شما برای حفظ امنیت بسیار مهم است چراکه اگر بدون توجه به روشن بودن دستگاه خود خانه را ترک کردید دیگر لازم نیست نگران این باشید که چای ساز شما بسوزد یا ایجاد آتش سوزی یا موارد احتمالی را کند.

از دیگر مزیت های موجود در انواع چای ساز بوش می توان به تغییر حالت اتوماتیک از حالت جوش به گرم نگه‌دارندگی اشاره نمود، این مورد علاوه بر کم کردن میزان مصرف انرژی به صورت قابل توجهی به کیفیت دم آوردن چای شما کمک می کند چراکه اگر پس از دم کشیدن چای، قوری با بخارات بسیار زیاد آب در تماس باشد به زودی سیاه می شود و طعم تلخی به خورد می گیر اما در چای ساز بوش پس از جوش آمدن آب به صورت اتوماتیک به حالت گرم نگه ‌دارنده خواهد رفت و این امکان را به شما می دهد تا چایی باکیفیت و سالم را در مدت زمانی طولانی در اختیار داشته باشید، شما می توانید برای دیدن مدل های مختلف به همراه قیمت چای ساز بوش در نمایندگی از لینک قرار گرفته استفاده کنید.

دستگاه اصل بخرید!

جدا از انتخاب برند معتبر در خرید چای ساز، توجه به اصل بودن کالا دارای اهمیت بسیار زیادی است تا شما بتوانید با خیالی آسوده از کیفیت، طول عمر بالا و ویژگی های محصول خود در برند انتخابی تان استفاده نمایید. اگر به دنبال خریدبهترین قیمت چای ساز بوش اصل هستید می توانید این کالا را در فروشگاه های اینترنتی معتبر از جمله دیجی کالا یا فروشگاه لوازم خانگی 20 بخر نمایندگی بوش با ضمانت نامه اصلی بوش سرویس تهیه فرمایید.

منبع: cloob.com


نوشته شده در  جمعه 98/12/9ساعت  10:52 صبح  توسط pos 
  نظرات دیگران()

با بوت کمپ های برنامه نویسی درس کلاب یادگیری خیلی آسون شده.

درس کلاب یک وبسایت آموزشی است که دوره های پروژه محور تولید می کند.کمبود دوره هایی که به دانشجو کمک می کند تا مهارت خود را از طریق یک پروژه واقعی بهبود ببخشد باعث شد تا ایده ایجاد این وبسایت شکل بگیرد.دوره های پروژه محور ازین رو حائز اهمیت است که شما را در شرایط واقعی کار قرار می دهد.

شاید شما مهارت های فراوانی در زمینه های تخصصی خود داشته باشید اما اعتماد به نفس کافی برای کار در این حوزه رو نداشته باشید.دوره های پروژه محور به شما کمک می کند تا شما مهارت هایی را که فراگرفته اید در پروژه های عملی و پروژه هایی که به واقعیت نزدیکتر هستند مورد استفاده قرار دهید.

 

1-       بوت کمپ برنامه نویسی موبایل با فلاتر و زبان دارت:

توی این بوت کمپ شما فرا میگیرید که چطور اپلیکیشن های بومی برای اندروید و آی او اس رو با استفاده از فلاتر و زبان دارت بسازید.

این بوت کمپ به شما کمک میکنه تا از صفر فلاتر رو یاد بگیرید و برنامه های متنوعی رو با اون بسازید.

بوت کمپ باعث میشه که شما فلاتر رو خیلی سریع یاد بگیرید و پروژه محور بودن دوره به شما کمک میکنه تا بهره وری آموزش برای شما بیشتر باشه.

2-بوت کمپ برنامه نویسی بک اند با Node.js:

اگر شما میخواهید یک اپلیکیشن سمت سرور سریع و قدرتمند با جاوا اسکریپت بسازید بوت کمپ برنامه نویسی Node.js  و ابزار های اون رو اصلاً از دست ندید.این بوت کمپ به شما کمک میکنه تا مهارت های خودتون رو افزایش بدید و تا سطح پیشرفته پیش برید.

این دوره یک دوره تماماً پروژه محوره اونم نه دوتا پروژه ساده! چند پروژه کامل و حرفه ای رو توی این دوره انجام میدیم که احتیاجی به تعریف کردن ندارن و شما میتونید توی پیشنمایش اونها رو ببینید.

شما با انجام این پروژه ها مهارت های بک اند ، Node و تکنولوژی های مرتبط با اون رو افزایش میدید و ازین پروژه ها میتونید به عنوان نمونه کار در رزومه خودتون استفاده کنید.

3-        بوت کمپ برنامه نویسی جاوا اسکریپت

شما در بوت کمپ جاوا اسکریپت علاوه بر یادگرفتن جاوا اسکریپت (javascript) ، برنامه نویسی ، حل مشکلات ، ساختار کد و خیلی از مباحثی رو که برای یک توسعه دهنده حرفه ای جاوا اسکریپت احتیاج دارید رو خواهید آموخت.

با ما توی این بوت کمپ همراه باشید تا کد ها رو درک کنید.درک کردن کد ها به شما کمک می کنه تا راحت تر کد رو دیباگ کنید.این دوره به شما کمک میکنه تا به یک برنامه نویس جاوا اسکریپت تبدیل بشید که کد رو مینویسه ، درک میکنه و راحت اشکال زدایی میکنه.

 

4-        بوت کمپ برنامه نویسی وب فول استک:

شما در بوت کمپ برنامه نویسی وب تبدیل به یک برنامه نویس فول استک وب می شید و میتونید به خوبی هر وبسایتی رو که مد نظر دارید پیاده سازی کنید.

برای شروع این دوره هیچ پیش نیازی لازم نیست چون همه مباحث از صفر تا صد آموزش داده میشه و برای افراد مبتدی که تازه میخوان برنامه نویسی وب رو شروع کنن عالی هست.

شما توی این بوت کمپ تبدیل به یک جونیور فول استک دولوپر می شید چون توی این دوره هم مباحث مربوط به سمت کاربر ، و هم مباحث مربوط به سمت سرور بیان میشه.

 

 

 

 

 

 


نوشته شده در  دوشنبه 98/12/5ساعت  11:50 صبح  توسط pos 
  نظرات دیگران()

 

Bitcoin mining, or bitcoin mining, is a voluntary activity in which volunteers, called miners, provide the processing power of their extractive devices to the network to validate network transactions.

 

Of course, the miners don"t do it for God"s sake, but they are rewarded for it, and that is the bitcoin reward. In other words, when you send bitcoin to your friend, the miner helps validate your transactions and rewards the network.

 

So there are three main things to do in mining:

 

Confirm bitcoin transactions

Keeping the bitcoin network secure

Decentralize the production of new bitcoin units

The explanation we gave was simple so you can understand the mining more easily. Here"s a look at bitcoin mining technically.

Click to extract bitcoin and get free bitcoin


نوشته شده در  شنبه 98/12/3ساعت  4:46 عصر  توسط pos 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کاشتن درخت گردو
اجاره ویلا شمال در کنار جاذبه آبشار ویسادار
کتابفروشی ایرانی در تورنتو
دوره های عمومی و خصوصی نرم افزار ماتریکس
ترفندهای خانگی چارهساز لوله بازکنی
[عناوین آرشیوشده]