سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فلزیاب تصویری چه ویژگی هایی دارد؟

 

 

فلزیاب تصویری

فلزیاب ها را در حالت کلی می توان به فلزیاب تصویری و فلزیاب ساده دسته بندی نمود که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. اما نکته اینجاست که کدام یک از فلزیاب ها مناسب خواهند بود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت فلزیاب های تصویری و ساده از هر نظر با یکدیگر متفاوت هستند و باید پس از بررسی های دقیق بتوانید ویژگی های فلزیاب مورد نظر را بدانید. فلزیاب های تصویری همانطور که از نام آن پیداست یک تصویر نمایشگر خواهد داشت. البته منظور از صفحه نمایشگر صفحه ای بزرگ نیست و این تصویر بین 4 الی 8 اینچ متغیر می باشد. فلزیاب های تصویری خود به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به خود را خواهند داشت. توجه داشته باشید که فلزیاب تصویری را می توانید در انواع مارک های مختلف مشاهده نمایید که این تفاوت در مارک های دستگاه فلزیاب در نوع کارایی آنها نیز تاثیر گذار خواهد بود و به همین دلیل باید در انتخاب و خرید فلزیاب مورد نظر نهایت دقت خود را بکار گرفته باشید. فلزیاب های تصویری پیشرفته ترین نوع فلزیاب ها هستند که در این مدل ها تنها یک دسته و یک صفحه نمایشگر و همچنین یک مدار الکتریکی که بر روی آن مغناطیس جریان دارد به شما تحویل داده خواهد شد و با نصب کردن این موارد بر روی میله و دسته می توانید از آن استفاده نمایید.

 

ویژگی های فلزیاب تصویری

بسیاری این سوال را دارند که فلزیاب تصویری چه تفاوت هایی با فلزیاب های دستی و معمولی دارند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت: فلزیاب تصویری به دلیل اینکه تمامی موارد را می تواند بر روی صفحه نمایشگر خود به تصویر بکشد بسیار حرفه ای تر از فلزیاب های معمولی خواهد بود و به همین دلیل نیز از جمله پرفروش ترین ها به شمار می رود. باید توجه داشته باشید که فلزیاب تصویری از بالاترین درجه کیفی برخوردار بوده و می تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که می خواهند در سریع ترین زمان از آن استفاده نمایند. استفاده کردن از فلزیاب تصویری نیاز به علم خاصی نداشته و تنها با چرخاندن آن در محل مورد نظر می توانید محل فلز را بیابید. یکی از مهمترین ویژگی های فلزیاب های تصویری را می توان امکان تشخیص کوچکترین ذره فلزی دانست. چرا که این دستگاه می تواند ریز و کوچک ترین قطعه فلزی را به درستی تشخیص داده و محل دقیق آن را بدون هیچ گونه اشتباهی اعلام نماید. برخی از فلزیاب های تصویری تصویری مجازی از فضا را به شما ارائه می دهند و برخی مدل های آن به صورت لکه رنگ هستند که از جمله مهمترین مزیت های این دستگاه ها می توان به نمایش دادن انواع اقسام فلزات اشاره نمود. به این معنی که علاوه بر اینکه می تواند نوع جنس فلز را معلوم نماید خواهد توانست چندین فلزی که در کنار هم قرار گرفته اند را با ذکر اندازه و جنس و همچنین تعداد دقیق برایتان ارائه نماید. استفاده کردن از این نوع فلزیاب ها به همین دلیل بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

دستگاه طلایاب چه ویژگی ها و کاربرد هایی دارد؟

 

دستگاه طلایاب را می توان از جمله مهمترین ابزارآلاتی دانست که بسیاری از آن استفاده می کنند. چرا که دستگاه های طلایاب مزایای بسیاری داشته و به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند. توجه کنید که استفاده کردن از دستگاه های طلایاب ساده بوده و تنها کافی است آن را در دست داشته باشید. همانطورکه از نام آن پیداست این دستگاه به جهت یافتن و کشف طلا مورد استفاده قرار می گیرد و این توانایی را دارد که بتواند کوچکترین طلا را تشخیص دهد. به همین دلیل نیز می توان آن را با دقت ترین دستگاه در تشخیص این مورد دانست. چرا که برخی مدل های پیشرفته دستگاه طلایاب می تواند محل دقیق و همچنین اندازه دقیق طلا را مجسم نموده و به شما اعلام نماید. این دستگاه ها در انواع اندازه های مختلف و همچنین مدل های متفاوتی عرضه شده اند که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که این دستگاه در زمانی که آن را خریداری می کنید به صورت جدا از هم خواهد بود و پس از باز کردن آن باید تمامی قطعات را به یکدیگر متصل نمایید. دفترچه راهنمای دستگاه می تواند شما را در این مسیر کمک نماید که حتما آن را به صورت صحیح وصل نمایید. چرا که کوچکترین اشتباه می تواند سبب اختلال در عملکرد طلایاب شود.

دستگاه طلایاب ویژگی های بسیاری دارد که آن را برای استفاده با ارزش تر می کند. از جمله مهمترین ویژگی های آن می توان به کم وزن بودن آن اشاره نمود. البته با اینکه نمی توان وزن دقیقی برای این دستگاه به دلیل تنوع مدلی آن در نظر گرفت اما در حالت کلی باید گفت که دستگاه طلایاب وزن ایده آلی داشته و به راحتی امکان حمل آن وجود دارد. به همین دلیل نیز توانسته نظر بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. یکی دیگر از ویژگی های مدل های پیشرفته تر دستگاه های فلزیاب را می توان تشخیص محل دقیق طلا دانست. به گونه ای که می تواند بدون یک سانتی متر اشتباه محل دقیق آن را مشخص نماید. چرا که گرفتن فرکانس در دستگاه های پیشرفته با سایر دستگاه ها بسیار متفاوت بوده و می تواند به خوبی محل دقیق فرکانس را تشخیص دهد. به همین دلیل نیز از دستگاه طلایاب در مراکز متعددی استفاده می شود. البته مهمترین استفاده این دستگاه دولتی خواهد بود. چرا که از آن جهت کشف معادن طلا در مناطق مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که بی شک می تواند بهترین و کم هزینه ترین راه باشد. اما بسیاری این دستگاه را جهت دفینه یابی استفاده می نمایند و طلایاب در این مسیر کمک بسزایی برای بسیاری از این افراد داشته است. توجه داشته باشید که با خرید دستگاه طلایاب می توانید کوچکترین فلزی که جنس آن از طلا باشد را تشخیص دهید. البته خرید آن می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. قابلیت استفاده از آن در خانه نیز وجود داشته و می توانید طلای گم شده خود را به سادگی بیابید.

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با شرکت فلزیاب تیوا تماس حاصل فرمایید.

09126931900

09123930991

https://metaldetectortiwa.ir/

 


نوشته شده در  سه شنبه 98/7/30ساعت  1:34 عصر  توسط pos 
  نظرات دیگران()

ثبت نام دانشگاه های غیر انتفاعی 98 - 99 : دانشگاه های غیر انتفاعی جزو دانشگاه هایی هستند که برای ثبت نام در آنها باید هر ترم مبلغی را به عنوان شهریه پرداخت کنید .

  دانشگاه های غیر انتفاعی از جمله دانشگاه هایی هستند که برای ثبت نام در آنها باید هر ترم مبلغی را به عنوان شهریه ثابت و متغیر پرداخت کنید . اما طبق شهریه هایی که در جریان هستیم ؛ شهریه دانشگاه های غیر انتفاعی خیلی زیاد نباشد و تقریبا قابل قبول است . توجه داشته باشید که امکانات آموزشی دانشگاه های غیر انتفاعی در سطح نسبتا خوبی است . هر چند که نسبت به نوع و قدمت مرکز آموزشی امکانات آن نیز متفاوت است . معمولا در دانشگاه های غیرانتفاعی در صورت داشتن خوابگاه به صورت خودگردان است . توجه : مدرک فارغ التحصیلان دانشگاه های غیر انتفاعی زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات است و در تمام مراکز کشور معتبر است .

دانشگاه های برتر غیرانتفاعی در سال 98 - 99

از جمله دانشگاه های برتر غیرانتفاعی شامل دانشگاه سوره، دماوند، پارس، اصفهان، شیراز، جهاد کرمانشاه و … که می توانیم برای شما دوستان عزیز ذکر نماییم. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید ..

ثبت نام کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی 98 - 99

پیش بینی می شود ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی در مقطع کارشناسی ناپیوسته و یا همان کاردانی به کارشناسی برای ورودی ترم بهمن از 16 اسفند 98 آغاز و تا 23 اسفند ادامه داشته باشد . . متقاضیان می توانند جهت ثبت نام بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام اقدام و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین مجرب مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید ...

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98-99

طبق آمارها متقاضیان ورود به دانشگاه های غیر انتفاعی در سال های گذشته رو به افزایش است و یکی از دلایل اصلی افزایش متقاضیان ورود به دانشگاه های غیرانتفاعی پذیرش دانشجو در این دانشگاه ها بصورت بدون کنکور و تنها براساس سوابق تحصیلی است .

دانشگاه غیرانتفاعی ، شهریه ، پذیرش و اعتبار مدرک در سال 98

توجه داشته باشید که حتی اگر در کنکور سراسری ثبت نام نکرده نباشید و یا در جلسه کنکور حضور نداشته باشید نیز براساس سوابق تحصیلی می توانید وارد دانشگاه شوید . این شیوه پذیرش برای خیلی از داوطلبان که زمان و یا حوصله کافی برای مطالعه دورس امتحانی و ثبت نام کنکور سراسری را ندارند بسیار مناسب خواهد بود . بهتر است بدانید که در مدرک فارغ التحصیلی شما این مسئله درج نخواهد شد که داوطلب مدرک خود را به صورت بدون کنکور دریافت نموده است . از دیگر مزایای خیلی خوب دانشگاه های غیرانتفاعی پذیرش دانشجو در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه بصورت بدون کنکور است .  

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98 - 99

همانطور که در ابتدای این مطلب آماده است دانشگاه های غیرانتفاعی در دو نوبت مهر و بهمن دانشجو می پذیرند . که برای ثبت نام ترم مهرماه باید همزمان با انتخاب رشته سراسری از میان لیست رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی موجود در دفترچه انتخاب رشته سراسری کد رشته محل های مورد نظر را انتخاب نمایید که حداکثر تا 150 انتخاب می توانید داشته باشید . پیش بینی می شود انتخاب رشته سراسری 99 همچون سال های اخیر در نیمه دوم مرداد باشد که داوطلبان متقاضی ورود به دانشگاه های غیر انتفاعی برای ورودی بهمن 99 ماه باید در تاریخ مقرر شده از سوی این دانشگاه و از طریق سایت سازمان سنجش برای تکمیل ظرفیت دانشگاه غیر انتفاعی ثبت نام نمایند. که معمولا از آبان ماه تا دی ماه ادامه خواهد داشت.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 98 - 99

تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی 97

توجه داشته باشید که در پذیرش بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مطابقت رشته انتخابی با عنوان مدرک تحصیلی شما ملاک نیست و تنها تاثیر سوابق تحصیلی در رشته های غیر مرتبط کمتر است .   تمامی داوطلبان شرکت کننده در دوره های کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی برای سال تحصیلی 98-99 باید گواهی مقطع پیش دانشگاهی و یا دیپلم خود را حداکثر تا پایان شهریور 98 دریافت نمایند. البته قابل ذکر است که دارندگان مدرک دیپلم فنی تنها مجاز به انتخاب کدرشته محل های دوره کاردانی می باشند. همچنین دارندگان مدرک کاردانی در رشته های با طرح نیروی انسانی می بایست تا پایان شهریور 98 طرح خود را به پایان برسانند, تا بتوانند در مهرماه در کلاس های بدون کنکور غیر انتفاعی شرکت نمایند.   مشاوره تحصیلی مرکز مشاور گروپ شما می توانید در صورت داشتن هرگونه پرسشی در رابطه با لیست رشته ها, مدارک و شرایط مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی, پیام نور, علمی کاربردی و نحوه ثبت نام در این رشته ها و یا سوالات خود را در رابطه با ثبت نام کنکور سراسری 99 از طریق شماره گیری 9099071614 و 9092301613 با تلفن ثابت و بدون کدگیری از مشاوران مجرب مرکز مشاور گروپ بپرسید و پاسخ مورد نظرتان را دریافت نمایید.


نوشته شده در  چهارشنبه 98/7/24ساعت  11:44 صبح  توسط pos 
  نظرات دیگران()

گاندو و زبان بدن بازیگران

گاندو و زبان بدن بازیگران کلیدی

گاندو و زبان بدن بازیگران  تحلیل این  مقاله  میباشد.

گاندو و زبان بدن بازیگران

گاندو و زبان بدن بازیگران کلیدی

 

بعنوان یک محقق و مدرس ارتباطات غیر کلامی سریال های ایرانی همیشه برایم از جذابیت خاص برخوردار است مخصوصا سریال های ژانر

اطلاعاتی و امنیتی و این بار سریال «گاندو» یک سریال پرهیاهو دستمایه ما قرار گرفته است. البته معلوم است که داستان به شدت تحریف

شده و ربطی  به داستان اصلی ندارد و در ثانی اسامی هم بوی امنیتی  کاملا تعویض شده است. همان گونه که انتظار می رفت سریالی

متفاوت و کاملا با رنگ  وکه فیلمنامه آن بر اساس مستندات و وقایع تاریخی و کشف انهدام جاسوس های به شدت دولتی انسجام یافته و

به تصویر کشیده شده است.


لطفا فیلم کلاس آموزش زبان بدن بازیگران وهنرمندان https://www.aparat.com/v/bGKMk در آپارات مشاهده فرمایید.


 

گاندو «Gando» نام گونه‌ای از کروکودیل در ایران اسـت. وی را شکارچی کمین‌گر نامیده‌اند، کـه قدرت بسیار بسیار بالایی داشته و بسیار هم خطرناک است.

این سریال اقتباسی بسیار ضعیف است از جیسون رضاییان ( مایکل هاشمیان ) که به همراه همسرش (یگانه صالحی) در 31 مرداد 1393 به

اتهام جاسوسی دستگیر و روانه زندان شدند تهیه شده گاندو سریالی است که به  ،ادعای تولید کنندگانش بدون جبهه گیری و در شبکه سوم

صدا و سیماساخته شده است اما تبعات پس از نمایش این سریال چیز دیگری را عیان می نماید.


زبان بدن داود رشیدی


 

 

 

گاندو و زبان بدن بازیگران

گاندو و زبان بدن بازیگران

 

این سریال سریالی تقریبا اکشن و جنایی و در نهایت می تواند با لایه هایی از سریال های اجتماعی در یک ردیف قرار می گیرد  که شروع ان از 15 خرداد 1398 آغاز شد

سریال گاندو به کارگردانی جناب آقای جواد افشار و با حضور تعدادی از بازیگران از اواسط شهریور شروع شد و پژمان بازغی آخرین بازیگر اصلی

سریال گاندو است.

در اینجا میخواهیم گاندو و زبان بدن بازیگران را مباحثی بپردازیم:

این در حالی است که علاوه بر تهران، در شهر استانبول کشور ترکیه نیز تصویربرداری سریال ادامه خواهد داشت و گروه در حال ساخت برخی دکورها نیز در تهران هستند.

آرش قادری نویسندگی این سریال را به عهده دارد و در حال حاضر مشغول نگارش فصل دوم این مجموعه است و مجتبی امینی نیز تهیه کننده آن است.

طبق گفته? آرش قادری، به‌طور کلی 80 درصد قصه —غیر از مسیر مایکل هاشمیان و جیسون رضائیان— تخیل و داستان پردازیهای خودش بوده و

هیچ ربطی به داستان واقعی نداشته و ندارد. برخی از موافقان معتقدند که پخش سریال گاندو مثل این بود که آب در لانه نفوذی‌ها ریخته شد و

نفوذی‌ها را مانند حشرات موذی از لانه خود بیرون ریخت. کسی هم که به این سریال و سازندگان عوامل و بازیگرانش توهین می کند همان

نفوذی است و چون این مجموعه تنها در رابطه جیسون رضاییان صحبت نکرد و به دنبال رسوا کردن نفوذ بود، نفوذی‌ها هم از این کار ناراحت

هستند.(این نظرات مورد تائید دکتر مازیارمیر نبوده و نیست)


زبان بدن همفری بوگارت


 

برخی دیگر از منتقدین هم معتقدند که :

اول

دولت نه اجازه و نه پول دارد که سریال بسازد

دوم

 صدا و سیما هم پول ندارد سریال بسازد

سوم

ولی گویا جای دیگری هست که برای تضعیف نهاد دولت هم پول فراوان

دارد، هم مجوزها و مشوق‌های لازم را دریافت کرده است و هم می‌تواند صدا و سیما را الزام به پخش کند

چهارم با گاندو، گنده نمی‌شوید هرگز…..

در این مقاله کوتاه ما  به سریال گاندو و زبان بدن  بازیگران  آن  این سریال خواهیم پرداخت .

متاسفانه این سریال به شدت در زبان بدن ضعیف ود کارکترهای که انگار نمی دانند که هستند و چه هستند آنهم وقتی که با صدای لرزان می

گویند می ترسمممممم و این در حالی است که در نمونه های خارجی شما در هر اپیزود و یا هر سکانسی بصورت مستقیم و یا غیر مستقیم رد

پای CIA را می بینید مثلا فیلم دشمن ملت در جای جای این فیلم شما رد پای سازمان اطلاعات ایالات متحده آمریکا می بینید در حالیکه در گاندو

ما نمی دانیم دقیقا نیروهای امنیتی ما که هستند کجا هستند و…

 

گاندو وزبان بدن بازیگران

گاندو وزبان بدن بازیگران کلیدی

 

نقطه ضعف بسیار بسیار شدید گاندو این است که بازی گردانی بسیار ضعیفتر از اسم و حال و هوای داستانی است و به طبع زبان بدن بازیگران هم ضعیف تر آخر کجای دنیا دیده اید که مامور اطلاعاتی و امنیتی بگوید می ترسم  بازی ها در اکثر مواقع هم خوانی با زبان بدن افراد و گفتگوهای فی مابین نداشته و ندارد اما چرا؟

حتما می دانید که زبان بدن چیست؟

در کتاب زبان بدن ایرانی مازیارمیر می گوید زبان بدن را این گونه تعریف نموده اند که : به کلیه ژستها حالتها و حرکات ورفتار انسانی و اشارات بدنی و حتی مدل و ژست

سخن گفتن و یا  حالت ایجاد اصوات بدون صدا را که بنا به سن جنس و قد و وزن و موقعیت جغرافیایی بروز می کند را زبان بدن یا تن گفت ویا تن گفتار و یاارتباطات غیر

کلامی می نامند.

 

 

 

تحلیل فیلم دشمن ملت

فیلم سینمایی دشمن ملت

شور شو و یا بی نمک بی نمک

در فیلم دشمن ملت ما در هر قسمت رد پای سازمانی  CIA  را بوضوح می بینیم و تفاوت بازی ها و زبان بدن بازیگران هالیودی کاملا ملموس است میمک صورت ترس و

خشم و …. اما متاسفانه صورتهای مسخ شده و بی روح بازی های غیر قابل قبول یا بسیار اغراق آمیز از نقطه ضعفهای بزرگ این سریال تلویزیونی بود .البته نباید از بازی

تاثیر گذار و خوب استاد داریوش فرهنگ که سالها و سالها و پیوسته صف اول دریافت جوایز سینمایی مثل دیپلم افتخار و سیمرغ بلورین و یا نامزد دریافت سیمرغ بلورین است.

غیر از این هم نمی توان انتظار داشت داریوش فرهنگ و در اوایل دهه هفتم زندگی خود و در این سریال مخصوصا کاملا نشان داد که مسلط می تواند با بازی و بازی

سازی  خود  کار را بصورت کاملا حرفه ای دنبال نموده وحتی ارتقاء دهد.

 

مثلا در قسمت اخر وقتی از داریوش فرهنگ افسر مسئول(  وحید رهبانی متولد 1358 ) سوال می پرسد تبادل به چه قیمتی صورت می گیرد شما میمیک صورت اقای

فرهنگ را باید بارها و بارها ببینید

میمیک صورتی که با بالا انداختن ابروها همراه است و در مقابل هیچ میمیک صورتی از افسر مسئول در مقابل ایشان نمی بینیم یا دامنه حرکتی بسیار بسیار پایین است.

دستها کم حرکت و میمیک صورت ها کم حرکت تر و این بزرگترین نقطه ضعف گاندو است و گاندو از این مسئله بسیار بسیار رنج می برد .

پندار اکبری هم مانند دیگر بازیگران بازی بسیار ضعیف و کاملا غیر مسلطی را ارائه می کند میمیک ضعیف و همچنین عدم استفاده از زبان بدن و مخصوصا دستها کاملا

مشهود است و ناتوانایی این بازیگر را به صورت کاملا ململوس نشان می دهد.

اما نقش دیگر و محوری سریال بعهده آقای پیام دهکردی کـه در سریال گاندو نقش جیسون رضاییان ،خبرنگار ایرانی ( آمریکایی ) را بازی کرده هرچند اقای دهکردی خیلی

در این خصوص زحمت کشیده است او نیز مانند نویسنده مقاله از شاگردان استاد سمندریان است او در گاندو هرگز نتوانسته بینندگان را با خود همراه کند به نظر می رسد

دهکردی با استانداردهای جهانی هنوز فاصله بسیار زیادی دارد

لیلا اوتادی و نگار عابدی و آزیتا ترکاشوند و سارا خوئینی‌ ها و …. خانمها در کل بازی و زبان بدن بسیار بسیار ضعیفی را در این مجموعه به نمایش گذاشتند آنها با زبان بدن

یک افسر  اطلاعاتی کاملا بیگانه و نامانوس بودند مخصوصا بازی های بسیار سطحی و غیر حرفه ای در کار پلیسی و عملیاتی  کاملا نامشهود است.


زبان بدن مدل مانتو بازیگران در فجر95


 

توهین در سریال گاندو به کتاب گلستان سعدی

بسیار بسیار حای تاسف است که در سریال گاندو دو گانگی و طعنه‌هایی به دولت و مخصوصا شخص وزیر یعنی آقای مجمدجواد ظریف بسیار پر رنگ و در عین حال

حاشیه ساز بوده هر چند عوامل تولید این سریال و کارگردان به شدت این موضوع را رد می کنند  اما متاسفانه حتی در قسمت های پایانی به کتاب شیخ الاجل سعدی

علیه الرحمه هم توهین شده و حتی چنین می گویند که: مامور بیگانه پیرامون  سعدی و کتاب گلستان سعدی به جاسوس مقابل در تقابل با  ایران به من کمک کرده،

منابع مالی آمریکا و قدرت دولت کمکی نکرد…… خود چنین می گوید : آن قدر که کتاب

به نظر می رسد هنوز تا ساخت سریالهای امنیتی بدون حاشیه و جذاب و بدور از تخریب بسیار فاصله داریم سطح زبان بدن و بازی گری  در سریال گاندو و زبان بدن بازیگران مخصوصا خانمها در نقش های

پلیسی نیازمند آموزش و مجالست با افسران زن شاغل در نیروهای انتظامی و امنیتی هستیم.

 

 

باید اذعان نمود سطح بازی ها نسبت به گذشته بسیار بسیار رشد قابل توجهی نموده است اما متاسفانه سریال گاندو بحز ضعف تصویر برداری و آهنگسازی و فیلم نامه و حاشیه ها و….. هنوز از ضعف فاحش در بازی و زبان بدن بازیگران رنج م یبرد نقیصه ای که باید برای آن فکر عاجلی نمود.

موسسه بین المللی مطالعاتی مذاکره و زبان بدن ایران که توسط تیم دکتر مازیارمیرو از سال 1375 راه اندازی شده بهترین مرجع برای آموزش

اصول. فنون مذاکره و زبان بدن در ایران می باشد.

در موسسه مطالعاتی مذاکره و زبان بدن ایران با سبک نوینی از آموزش و تجزیه و تحلیل و در نهایت آموزش مذاکره و زبان بدن ایرانی آشنا خواهید شد.

مطالعه بیشتر:

تحلیل و بررسی حرفه ای زبان بدن آدولف هیتلر

کتاب زبان بدن ایرانی

آموزش ارائه مذاکره و زبان بدن

آموزش پیشرفته زبان بدن

کاربردزبان بدن

زبان بدن داود رشیدی

زبان بدن همفری بوگارت

زبان بدن لانتوری

زبان بدن فیلم تایتانیک قسمت اول

زبان بدن فیلم تایتانیک قسمت دوم


نوشته شده در  چهارشنبه 98/7/17ساعت  11:4 عصر  توسط pos 
  نظرات دیگران()

منبع : کولانت تراش

کولانت تراش

کاربردهای کولانت تراش

از کولانت تراش به عنوان خنک کننده حرارت ناشی از ماشین کاری استفاده می گردد.
در صنایع فلزکاری ، تراشکاری و برشکاری فلزات به دلیل برخورد و اصطکاک بین دو فلز ایجاد حرارت یک عاملی اصلی می باشد که باعث سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار شده و باید با استفاده از آب صابون تراشکاری می توان جلوی این امر را گرفت.
آب صابون تراشکاری محصولی می باشد که در آب حل می شود ، این محصول یک نوع امولسیون روغن در آب می باشد که با ایجاد شرایط صابونی امور تراشکاری و برشکاری را راحتتر می نماید.
در عملیات تراشکاری ، برش کاری ، ماشین کاری ، سنگ زنی و... به دلیل برخورد دو فلز و اصطکاک بین آنها حرات ایجاد می شود که این حرارت موجب سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار می شود در نتیجه استفاده از روغن حل شونده مانع این امر شده و به عنوان یک خنک کننده و روانکار استفاده می شود.
در صنایع فلزکاری ، تراشکاری و برشکاری فلزات به دلیل برخورد و اصطکاک بین دو فلز ایجاد حرارت یک عاملی اصلی می باشد که باعث سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار شده و باید با استفاده از آب صابون تراشکاری می توان جلوی این امر را گرفت.

یکی از محصولات دلفین شیمی کولانت تراش یا همان آب تراش می باشد.
روغن حل شونده محصولی می باشد که از ترکیب چند ماه تشکیل شده که عبارت اند از : روغن های مرغوب ، مواد تثبیت کننده ی HP ، مواد جلوگیری از تشکیل کف و حباب هوا ، مواد ضد زنگ ، افزودنی های جلوگیری کننده از رشد باکتری و مواد امولوسیفایر .
برای خرید یک روغن آب صابون تراشکاری یا روغن حل شونده خوب باید اول با مشکلات این روغن آشنا شوید تا به راحتی بتوانید روغن Z1 ( یا روغن حل شونده ، آب صابون تراشکاری یا کولانت تراش ) خوب را انتخاب نمایید.
به طور کلی آنتی باکتریال ماده ای است قلیایی که باعث ازبین بردن باکتری های موجود در آب صابون تراشکاری می شود و جلوی رشد باکتری ها را می گیرد و طول عمر آب صابون تراشکاری یا روغن آب صابون را افزایش می دهد.

مزایای کولانت تراش

خاصیت ضد کف
امولسیونی پایدار
خاصیت خنک کنندگی ( تحمل حرارتی بسیار بالا )
قابلیت روان کنندگی عالی
خاصیت ضد زنگ زدگی
خاصیت ممانعت از خوردگی
تشکیل امولسیون پایدار
خاصیت روان کنندگی عالی
خاصیت ضد کف

شرکت صنایع شیمیایی دلفین با سالها تجربه و تخصص در زمینه ی ساخت ، تولید و فروش کولانت تراش ، روغن آب صابون تراشکاری ، روغن های حل شونده و انواع روان کارهای صنعتی مطابق استانداردهای روز جهت کسب سود متوازن ، همسو با مصالح و منافع ملی تاسیس شد .


نوشته شده در  یکشنبه 98/7/14ساعت  10:18 صبح  توسط pos 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کاشتن درخت گردو
اجاره ویلا شمال در کنار جاذبه آبشار ویسادار
کتابفروشی ایرانی در تورنتو
دوره های عمومی و خصوصی نرم افزار ماتریکس
ترفندهای خانگی چارهساز لوله بازکنی
[عناوین آرشیوشده]